-
Melyek a hazai és a nemzetközi IT-trendek (technológia, termékszállítók, IT-menedzsment)? Milyen a belsõ vállalati IT-környezet?
-
Milyen mértékû jelenleg az üzleti területek informatikai támogatása? Hogyan célszerû ezt változtatni?
-
Melyek azok az üzleti képességek, melyek megtartásához, megszerzéséhez elengedhetetlen az IT támogatása?
-
Melyek a vállalati IT jelenlegi erõsségei és gyengeségei (technológia, adatbázisok, alkalmazások, szervezet)?
-
Megfelelõ-e a jelenlegi IT-környezet mûködési hatékonysága és eredményessége?
-
Milyen szerepet töltsön be az informatika a vállalat életében?
-
Hogyan tudja az IT hatékonyan támogatni az üzleti stratégia és az IT-vízió megvalósulását?
-
Milyen fejlesztési irányvonalakat kell megvalósítani az adatok, alkalmazások, technológia és IT-menedzsment területén annak érdekében, hogy az üzleti célkitûzések teljesülhessenek?
-
Melyek a vállalat szempontjából célravezetõ erõforrás-gazdálkodási alternatívák?
-
Milyen új belsõ IT-képességek kiépítése szükséges az üzleti elvárásoknak való megfeleléshez?
-
Milyen e-Business lehetõségek megvalósítása vezet a legjobb üzleti eredményre?
-
Milyen akciókon, projekteken, programokon keresztül valósulnak meg az informatikai stratégia célkitûzései és iránymutatásai?
-
Milyen prioritások alapján kell a feladatokat megvalósítani?
-
Milyen és mekkora az informatikai stratégia megvalósításának erõforrás-szükséglete?
-
Hogy viszonyulnak a ráfordítási szükségletek a valós kapacitásokhoz?
Milyen kockázatokkal járhat az IT-stratégia megvalósítása? Hogyan kezelhetõk a kockázatok? -
Mi alapján mérhetõ késõbb az informatikai stratégia megvalósítási hatékonysága?
- Az IT-vezetõ kezében tartja az informatika irányítását, még decentralizált IT-struktúrában is;
-
A jól megtervezett mûködés mellett az IT-költségek is jobban kordában tarthatók;
-
A vállalatvezetõk és az IT-felhasználók számára az IT-mûködés átláthatóbb, így nõhet az elégedettség;
-
A szolgáltatások definiálásával és a szolgáltatási szintek mérésével értékelhetõvé válik az IT teljesítménye, ami lehetõséget ad a folyamatos tanulásra és fejlõdésre;
-
Az informatikai szolgáltatások és folyamatok hatásossága és hatékonysága középtávon megnõ.
A vállalat belsõ informatikai mûködésének (az informatikai rendszerek, eszközök és technológiák fejlesztésének, karbantartásának és üzemeltetésének) fejlesztésében segítünk az informatikai szervezet
-
mûködési módjának,
-
folyamatainak,
-
szabályozásának,
-
szervezeti struktúrájának, valamint
-
pénzügyi gazdálkodásának
az újragondolásával a hatékonyság és a hatásosság növelése érdekében.
-
outsourcingstratégia kidolgozása,
-
szolgáltatások és szolgáltatási szintek definiálása,
-
outsourcing partner kiválasztása,
-
szerzõdéses tárgyalások és szerzõdéskötés elõkészítése,
-
szervezeti átalakítások támogatása,
-
bevezetés segítése, mûködés karbantartása.
Az IT szerepét és mûködési modelljét általában már az üzleti elvárásokhoz illeszkedõ informatikai stratégia készítése során meghatározzák
- Az ügyfél adott problémájának, igényének megfelelõ mélységben tervezzük meg és alakítsuk ki a mûködés kereteit;
-
Az informatikai szervezet munkatársai mellett, mind a felsõvezetéssel, mind a felhasználókkal igyekezzünk egyeztetni, és bevonni õket a velük kapcsolatos döntésekbe;
-
Konkrét, gyakorlatban alkalmazható megoldásokra törekedjünk, a megvalósítás során szem elõtt tartva az egyes feladatok prioritását;
-
Termékeink, elvégzett munkáink bevezetésében is vegyünk részt, illetve gondoskodni azok követésérõl, késõbbi felülvizsgálatáról. Ezzel munkánk tényleges hasznosulását kívánjuk biztosítani a szervezetben.
- a változásokkal szemben tapasztalható természetes emberi ellenállás,
-
az alacsony motivációs szint és morál,
-
a kommunikációs folyamat sérülése, ami fontos információk vesztéséhez vezethet,
-
a megváltozott helyzethez nem kellõen alkalmazkodó szervezeti keretek,
-
a változás gyermekbetegségei,
-
a bevezetésben résztvevõ szakértõk helyettesítésének megoldatlansága,
-
egyéb, az emberi tényezõvel kapcsolatos probléma.
Amiben ügyfelünk hasznára lehetünk
- a projektek megvalósítása során folyamatos projekt- és programmenedzsment támogatás,
-
átfogó változási tervek készítése,
-
a projektekkel kapcsolatos kockázatok felmérése és kezelési javaslatok kidolgozása,
-
kommunikációtervezés és -menedzsment,
-
szervezettervezés és -fejlesztés,
-
a projektekhez kapcsolódó oktatások-képzések tervezése és szervezése.
Kinek ajánlhatjuk szolgáltatásunkat?
-
A vállalat nyugodt lehet értékeinek biztonsága, rendszereinek rendelkezésre állása felõl: az üzemeltetés stabil, biztonságos lesz;
-
Váratlan helyzetek, katasztrófák sem érik felkészületlenül a vállalatot: a rendszerek a lehetõ legrövidebb idõ alatt újra üzembe állíthatók, az üzleti tevékenységek folyamatossága kidolgozott akciókkal biztosítható;
-
Költséghatékonyság: az adatok, rendszerek védelme azok fenyegetettségének és értékének megfelelõ, azaz csak a valóban szükséges forrásokat kell e célra áldozni.
- Minden szervezetnek, ahol az információs rendszerek komoly gazdasági értéket képviselnek;
- Az ügyfeleket fókuszba helyezõ, és ezzel együtt számukra közvetlen információ-elérést, tranzakció- végrehajtást (CRM) lehetõvé tévõ szervezetek számára;
-
Mindazoknak, akik folyamataik gyorsítására elektronikus ügyvitelt szeretnének kialakítani, és biztosítani kívánják a hitelességet, bizalmasságot, letagadhatatlanságot (elektronikus iroda, digitális aláírás).
-
ügyviteli folyamatok felmérése, racionalizálása,
-
integrációs követelmények meghatározása,
-
meglévõ alkalmazások felmérése, értékelése,
-
adatszótár összeállítása,
-
integrációs stratégia kialakítása,
-
integrációs eszköz kiválasztása,
-
integrációs központ kialakítása,
-
alkalmazás adapterek kifejlesztése,
-
üzemeltetési rend kialakítása.
Kinek ajánlhatjuk szolgáltatásunkat?